Na jesienny smutek

fot. sxc.hu

Jesień bywa trudna. Po lecie pełnym słońca, ciepła, przeżyć przychodzą krótsze, szare dni. Jest to czas kiedy mogą powracać trudne wspomnienia, ciężej jest mierzyć się ze smutkiem, złością, lękiem. To bardzo ważne, żeby znaleźć teraz chwilę dla siebie i pozwolić sobie na drobne przyjemności. Zachęcam Cię do zrobienia listy rzeczy, które Ci pomagają, poprawiają humor.

Trudno zacząć? Zacznijmy razem. Oto moje propozycje. Może niektóre mogą znaleźć się też na Twojej liście?:

– Długi spacer po parku z przyjacielem
– Herbata z malinami
– Lektura ulubionej książki
– Długa kąpiel z aromatycznymi świecami
– Masaż
– Basen
– Joga
– Manicure, pedicure (wybierz jakiś wesoły kolor paznokci)
– Zmiana fryzury
– Upieczenie ciasta
– Samodzielne uszycie lub zaprojektowanie ubrania
– Zaplanowana drzemka

 

 

Dodano: 6 grudnia 2013
Codziennie pozwól sobie na co najmniej jedną rzecz ze swojej listy. Codziennie uzupełniaj swoją listę o nowe pomysły. Odkrywaj na nowo proste sposoby zadbania o siebie. Zasługujesz na chwilę dla siebie. Życzę wielu przyjemności. Agata Rainka, psycholog
blog comments powered by Disqus